Doru Moraru

Filosof, fotograf, radioamator, blogger et al.
Doru Moraru
Doru

Doru Moraru

București, Romania
DOWNLOAD CV

DESPRE

Sunt pasionat de filosofie, fotografie, dezvoltare web, radiocomunicații analogice (cw) și digitale (psk31, rtty).

  • Web Design
  • Wordpress
  • Business Apps
  • APTITUDINI WEB-DEV / SKILLS

    HTML, XHTML, HTML5
    85%
    CSS, CSS3, XML
    70%
    JAVASCRIPT, AJAX, JQUERY
    60%
    PHP & MySQL
    70%
    WORDPRESS
    90%
    PHOTOSHOP
    80%
    DREAMWEAVER
    90%

    EDUCAȚIE

    • DOCTORAT2014 — PREZENT

      Sistemul datoriilor în Metafizica moravurilor

      Facultatea de Filosofie, Universitatea din București.

    • MASTERAT 2012 — 2014

      Etică aplicată în societate afaceri și organizații

      Facultatea de Filosofie, Universitatea din București.
      Media anilor de studiu: 10. Disertație: 10.

    • LICENȚĂ2009 — 2012

      Studii europene și relații internaționale

      Facultatea de Filosofie, Universitatea din București.
      Media anilor de studiu: 9,67. Lucrare de licență: 10.

    • MODUL PSIHOPEDAGOGIC 2009 — 2012

      Facultatea de psihologie și științele educației

      Universitatea din București

    EXPERIENCE

    • Web Developer July 2009

      Infosys

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    • Senior Programmer March 2012

      WEBEL

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    • Team Leader August 2014

      WEBEL

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    • Project Manager March 2016

      WEBEL

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    Trafic și combustibil

    Sunt într-o pasă economică la volan, acționez pedalele lin și fără a depăși viteza legală. În afara localităților nu am întâmpinat probleme majore, dimpotrivă am sesizat că în cel mai rău caz ești înjurat și claxonat ori de câte ori cineva este nevoit să te depășească dacă este aglomerat. Nu mă ascund în spatele indicatorului de circulație care limitează viteza, ci caut să verific empiric dacă am un consum considerabil redus în raport cu timpul efectuat. În cele din urmă, am sesizat că dacă încerci să respecți în litera lor toate indicatoarele rutiere, ceea ce este destul de complicat când ieși din jungla urbană, timpul petrecut pe traseu a crescut cu douăzeci de minute, iar consumul s-a redus cu douăzeci până la treizeci de procente.

    În minunata noastră capitală, a încerca să stai pe banda ta, respectând viteza impusă pe sectorul de drum, este o permanentă încercare, iar a schimba corespunzător banda, semnalizând ca la carte, fără a jena pe partenerii din trafic, devine o provocare. Aproape că ajungi să îi privești pe ceilalți conducători auto și știi dacă îți este partener la trafic, participant la cursa urbană fără premiu către casă sau pur și simplu o persoană cu un simț ridicat al priorității (de șmecher sau de femeie — nu există o linie precisă de demarcație).

    Nu cred că toți conducătorii de vehicule privesc carosabilul (în special pe cel urban urban) ca pe o junglă, însă o mare parte își reglează complexele de inferioritate sau dezamăgirile sociale printr-o atitudine agresivă în trafic. Alții, pur și simplu sunt îngroziți de faptul că trebuie să ajungă dintr-o parte în alta a orașului.

    Adaugă un comentariu