Doru Moraru

Filosof, fotograf, radioamator, blogger et al.
Doru Moraru
Doru

Doru Moraru

București, Romania
DOWNLOAD CV

DESPRE

Sunt pasionat de filosofie, fotografie, dezvoltare web, radiocomunicații analogice (cw) și digitale (psk31, rtty).

  • Web Design
  • Wordpress
  • Business Apps
  • APTITUDINI WEB-DEV / SKILLS

    HTML, XHTML, HTML5
    85%
    CSS, CSS3, XML
    70%
    JAVASCRIPT, AJAX, JQUERY
    60%
    PHP & MySQL
    70%
    WORDPRESS
    90%
    PHOTOSHOP
    80%
    DREAMWEAVER
    90%

    EDUCAȚIE

    • DOCTORAT2014 — PREZENT

      Sistemul datoriilor în Metafizica moravurilor

      Facultatea de Filosofie, Universitatea din București.

    • MASTERAT 2012 — 2014

      Etică aplicată în societate afaceri și organizații

      Facultatea de Filosofie, Universitatea din București.
      Media anilor de studiu: 10. Disertație: 10.

    • LICENȚĂ2009 — 2012

      Studii europene și relații internaționale

      Facultatea de Filosofie, Universitatea din București.
      Media anilor de studiu: 9,67. Lucrare de licență: 10.

    • MODUL PSIHOPEDAGOGIC 2009 — 2012

      Facultatea de psihologie și științele educației

      Universitatea din București

    EXPERIENCE

    • Web Developer July 2009

      Infosys

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    • Senior Programmer March 2012

      WEBEL

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    • Team Leader August 2014

      WEBEL

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    • Project Manager March 2016

      WEBEL

      Lorem Ipsum roin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat. DEC 2013 to Present.

    Poliția rutieră „își face treaba” abuzând

    Poliția rutieră crede că își face treaba mai eficient dacă nu sunt văzuți. Unul filmează din dintr-o mașină fără inscripții, apoi comunică prin stație polițistului pe moto pentru a sancționa. Vezi aici.

    Cu ce este diferită această acțiune de statul în tufiș cu radarul? Tufișul devine mobil. Problema pe care foarte puțini o văd, orbiți de un spirit justițiar nelalocul său pentru orice individ educat, sunt situațiile în care echipajul civil te poate urmări discreționar până când greșești.

    Acesta nu este o campanie de responsabilizare în trafic, ci o formă abuzivă de sporire a numărului de contravenții aplicate pentru conducătorii de autovehicule. Doar Poliția rutieră se afișează mândră pe canalele media spunând că a aplicat amenzi colosale, încercând, în fapt, să ascundă proasta gestionare a condițiilor de circulație pe drumurile publice.

    2 comentarii

    • genessys 2013-08-31 20:39:59

      Imi permit a spunea doar atat. Cei ce blameaza astfel de actiuni ale politiei, dealtfel justificate si practicate de toate politiile din lume, sunt acei frustrati si “contravenienti” de meserie ce se simt “umiliti” prin faptul ca nu-si mai pot face de cap dupa ce “trec” de “echipajul” inscriptionat, postat la vedere, avand acum o grija in plus si anume ca Politia-i langa ei insa ei nu o vad. De ce trebuie sa respectam legisltatia numai la vederea politiei si nu doar din principiu? De ce sa nu fim civilizati mereu? Pentru ca nu putem fi si cocalari si educati in acelasi timp! Cat priveste modul de utilizare a aparatului radar ce este “pozitionat” in boscheti, dupa mintea unor obtuzi, ori in autospspeciale fara insemne, vreau sa spun ca metoda este una civilizata, nicidecum abuziva, metoda ce la fel ca prima, se practica de catre toate politiile lumii. Unde scrie ca aparatul radar trebuie sa stea la vedere si mai ales care-i motivul pentru care trebuie sa fie vizibil? Sa respecti regimul legal de viteza doar acolo unde-i montat? Legea romaneasca iti permite sa utilizezi detector de radar. Politia din Austria are aparatura radar montata pe Audi A4 de culoare neagra, fara insemne si nu comenteaza nimeni ca fac abuz. La fel poti fi “detectat” de radar din remorcuta de transportat cai, de cele montate pe stative la nodurile rutiere de pe autostrazi, din dubite civile “parcate” nonsalant pe acostamentul drumului, din tomberoane de gunoi. La ei oare tot asa se cosnidera ca fac abuz si incalca drepturile cocalarilor de a se da in stamba? Nu! La ei este ceva normal pentru ca-s civilizati si respecta legislatia ce o au. Asta-i metoda ce da roade de a civiliza soferii si nu statul la vedere si probabil ca alte tari prin astfel de metode si-au civilizat soferii. La noi nu se poate. E abuz. Nicio masina a politiei fara insemne nu va urmari o alta masina pana acel sofer va gresi in trafic pentru a-l sanctiona. Pentru asta poate sta doar la PANDA iar panda, conform manualelor, este o masura politieneasca perfect legala, oficiala si care da cele mai multe rezultate. Nu este nevoie de prezenta masiva a politiei in masini cu insemne pe strada asa cum iarasi spun, multi obtuzi in gandire cred ca este necesar in Romania, ci prezenta discreta a acesteia iar atunci cand gresesti sa te minunezi cum de a aparut Politia asa repede cum dealtfel rolul politiei rutiere nu este de a inlocui semafoarele in intersectii. Alte tari nu fac abuz prin astfel de actiuni insa in Romania se incalca grav drepturile celor certati cu bunul simt iar asta ii doare. Si ne miram de ce suntem unde suntem.

    • Doru 2013-09-07 15:24:40

      Eu cred că te pripești întocmai mânat de acel spirit justițiar pe care-l invocam, e absurd să afirmi că respectăm legisltația numai la vederea poliției și nu doar din principiu, dimpotrivă în trafic suntem 95% din timp civilizați. E suficientă o observare simplă, directă, pentru a constata aceasta. Cele cinci procente sunt excese de moment care nu trebuie, în mod necesar, să construiască biografia sau tiparul conducătorului auto (român).

      Unde scrie ca aparatul radar trebuie sa stea la vedere si mai ales care-i motivul pentru care trebuie sa fie vizibil? Este adevărat că ceea ce nu este explicit interzis, este permis, dar nu dinspre autorități către cetățean, ci invers. Mai precis, ceea ce nu explicit permis pentru polițist, îi este interzis. Pentru că aparatul radar este un instrument de măsură, și nu un instrument de pedepsire, există o fină distincție pe care cei mai mulți o ratează, de aceea se justifică eronat vorba din popor „cine are pistolul, are și dreptatea”.

      Spui că Nicio masina a politiei fara insemne nu va urmari o alta masina pana acel sofer va gresi in trafic pentru a-l sanctiona, iar eu voi susține contrariul invocând „norma zilnică” a celor de la rutieră. Dacă am fi drepți din principiu, iar eu tind să cred că suntem, atunci care ar mai fi cauza contravențiilor? Nu cumva punerea la dispoziție a unor condiții inadecvate pentru buna desfășurare a activității conducătorulor auto pe care administrația locală nu le rezolvă pentru a putea trăi și secția rutieră?

      Nu cred că este o abordare eficientă să strângem șiretul unui bocanc trăgând doar de un capăt al șiretului.

    Adaugă un comentariu